.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفتر شاهرودی انتصاب ملک زاده را تایید کرد

حسینی از مسئولان دفتر آیه الله شاهرودی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار الف با تایید انتصاب محمدشریف ملک زاده به عنوان مشاور اجرایی آیه الله شاهرودی، اعلام کرد ملک زاده هیچ سمتی در دفتر آیه الله شاهرودی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یا رئیس هیات عالی حل اختلاف میان قوا ندارد ملک زاده صرفا مشاور اجرایی ایشان در بنیاد فقه و معارف اهل بيت(ع) در مشهد است. وی در این گفتگو تصریح کرد آیه الله شاهرودی خبر دارند که پرونده ملک زاده به انجام رسیده و تقریبا دیگر اتهامی متوجه وی نیست.

دفتر آیه الله شاهرودی در حالی مدعی خاتمه یافتن پرونده وی می شود که دادستان کل کشور ۲۱ فروردین امسال در مورد آخرین وضعیت پرونده ملک زاده گفته است: دراین پرونده قرار صادر شد ولی مورد اختلاف بازپرس و دادستان قرار گرفت و پرونده وارد دادگاه شد و دادگاه قرار را به نفع دادستان صادر کرد و هم اکنون پرونده در مرحله ارسال به دادگاه است.

لازم به یادآوریست محمد شريف‌ملک‌زاده سالها پیش راننده آیه الله هاشمی شاهرودی بود. بعدها به دانشگاه آزاد رفت و مشاور جاسبی رییس مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد شد. پس از روی کارآمدن دولت مدعی عدالت، ملک زاده به تیم مشایی پیوست و جزو نزدیکترین افراد حلقه وی و از جمله معاون رییس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی شد. ملک زاده پیش از دستگیری در سال ۹۰، دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج کشور بود. اواخر خردادماه گذشته و در شرایطی که حکم بازداشت ملک زاده توسط قوه قضائیه به اتهامات متعدد آماده می شد، صالحی وزیر خارجه اور به معاونت مالی اداری این وزارتخانه منصوب کرد. اصولگرایان عدالتخواه و منتقد دولت در مجلس، با اعتراض شدید به دولت و صالحی، بلافاصله استیضاح وزیر خارجه را در دستور کار مجلس قرارداند و در نتیجه، ملک زاده از وزارت امور خارجه خارج و بی درنگ دستگیر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 ارديبهشت 1391
هردم از اين باغ بري ميرسد تازه تراست تازه تري ميرسد .اصول گراهاي عدالت محور ؟! شورش رو در آوردند . اگر دردوران اصلاحات بود پدر خاتمي رو از توي قبرش در مي آوردند . كمااينكه داشتند اين كاررو ميكردند .
نا شناس 12 ارديبهشت 1391
آقای ملک زاده !!!!!!!!!!!!!!!!!! آقای شاهرودی چه سرو سری با آقای ملک زاده داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این یکی که پرونده اش داغونه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.